zondag 19 november 2017

Maatje S

15 jaar
Kop groter dan mij
Grote handen
Brede schouders
Grote voeten
Alles groeit
En dan nu ook maatje S
Kleine kinderen worden groot

15 jaar geleden was ik nog druk bezig met bevallen. Na 48 uur kwam deze kanjer om 17.01 uur eindelijk te wereld via een keizersnede. Ja de start was pittig voor deze jongeman echter moet je nu eens kijken wat voor een kanjer het is.
15 Jaar! Waar blijft de tijd.......


Bijna 10 jaar lang duurde het voordat hij een broertje ging krijgen. En ik weet nog als de dag van gisteren dat hij de laatste dag, voordat we naar China vlogen, naast mij in slaap viel. Alles maar dan ook alles was klein aan hem; kleine handjes, voetjes, neus en op het moment dat wij Luan in onze armen en hart sloten was dat opeens weg en was hij de grote broer. En wat was hij trots daarop om grote broer te zijn. En nog steeds want o wee als ik het heb over zijn broer. “Eh mama je bedoelt broertje!”
De rol broer is op zijn lijf gesneden. Uiteraard zijn er de broederlijke ruzietjes echter de liefde staat voorop. Hij helpt daar waar het nodig is zijn kleine broer, heeft geduld, speelt samen een spelletje of partijtje voetbal en ze kunnen echt dikke pret hebben.

Wij zijn dan ook super trots op deze grote kanjer die nu al weer 15 jaar is! Wat een mooie leeftijd en wat een mooie dromen heeft hij voor de toekomst; vrachtwagenchauffeur. Al jaren lang roept hij dit en ik weet zeker dat deze droom gaat uitkomen.
Want 1 ding heb ik de afgelopen 15 jaar wel geleerd en ontdekt; dat wat in zijn hoofd zit, hij achterna gaat!

Lieve Timo
15 jaar
Grote jongen
Stoere vent
Harde werker
Doorzetter
Lieve broer
Geduldige en zorgzaam
Helpt graag een handje
Creatief
Vrachtwagenchauffeur
Visser
Maatje s
Prachtig kind
Wat ben ik super trots op jou!
Wat hou ik veel van jou!
En weet dat ik er altijd voor je ben!

1 opmerking:

  1. Eens liepen we als ‘vriendjes’ hand in hand
    Of bouwden we mooie kastelen in het zand
    En speelden we met de golven langs het strand

    Wat ging de tijd ontzettend snel
    Van kleine jongen naar ‘Pietje Bel’
    Of soms een echte puber, ja zeg dat wel.

    Vandaag al weer vijftien jaar en groot en sterk
    Denk je al na over wat voor merk
    Vrachtauto je wilt rijden voor je werk

    Toch laat ik je vandaag ook even weten
    Ik zal de tijd ‘van vroeger’ nooit vergeten
    Wat was is mooier in het Noordwijkse zand
    Dan een opa met zijn kleinzoon hand in hand.

    BeantwoordenVerwijderen