dinsdag 6 mei 2014

Kalkafzetting

Geen berichtjes deze vakantie al heb ik inspiratie genoeg. Helaas heb ik sinds een week heel veel pijn aan mijn linker schouder (kalkafzetting id schouder die de heftige pijn veroorzaakt. Duur herstel lastig te zeggen. Met twee soorten medicatie kom ik de dagen redelijk door) en ben ik genoodzaakt om het rustig aan te doen. Nu kan ik wel met rechts tikken, maar dat is best vermoeiend en ik wil ook voorkomen dat mijn rechter schouder straks ook overbelast is. Vandaar een impressie van onze vakantie met foto's en korte berichtjes op facebook die ik ook zal proberen te plaatsen hier.

De foto's volgen nog want dat lukt nu niet op de Ipad...........

1 opmerking:

  1. Jeetje Daan, wat ontzettend vervelend zeg. Goh en dat net tijdens je vakantie. Doe het alsjeblieft rustig aan en voorkom inderdaad dat je andere schouder ook overbelast raakt. Klinkt trouwens wel erg bekend. Heb je pijnstillers?
    Heb je geen verwijzing naar een orthopeed gekregen? Ik ben toen in het Rijnlands geweest, geweldige vent. Gelukkig heb je 3 fantastische mannen die er vast wel voor zullen zorgen dat al het werk je uit handen wordt genomen. Hou jezelf in de gaten he?
    Heel veel sterkte, die pijn is verschrikkelijk.

    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen